Cyfrowa Baza Wiedzy - biznes

Najpopularniejsze artykuły:

Współczesna skuteczna strona internetowa to nie zestaw efektownych gadżetów dla pasjonatów nowinek technicznych. Coraz częściej portal internetowy służy do prowadzenia konkretnego biznesu i jest miejscem zawierania rzeczywistych transakcji.

Zamawiając nowy portal www (lub jego modernizację) warto wiedzieć, na jakie elementy i technologie położyć największy nacisk. To może zadecydować o porażce lub sukcesie danego serwisu.

Czytaj artykuł

Internetowa strona responsywna automatycznie dostosowuje się do rozdzielczości urządzenia, na którym jest przeglądana. Dobrze zaprojektowana strona nie tylko poprawnie wyświetla się na komputerach, laptopach, tabletach i telefonach, lecz zapewnia komfort nawigacji na każdym z tych urządzeń.

Czy rzeczywiście warto modernizować stronę www dla amatorów nowinek technicznych? Obecnie aż 46% polskich internautów łączy się z siecią za pomocą telefonu!

Jest też inny istotny powód, by nie odwracać się plecami do technologii mobilnych...

Czytaj artykuł

Landing page czyli strona lądowania to strona internetowa, na którą trafia potencjalny klient po kliknięciu w reklamę. Landing page służy jasno określonemu celowi: skłonieniu odwiedzających do podjęcia pożądanego działania (np. zakupu, zapisania się na newsletter, zostawienia danych kontaktowych).

Z uwagi na specyficzną rolę, kompozycja stron lądowania znacząco się różni od rozbudowanych portali firmowych.

Znając kilka istotnych zasad tworzenia stron lądowania można uniknąć błędów powodujących rozproszenie uwagi potencjalnych klientów i porzucenie transakcji.

Czytaj artykuł

Oferowanie wartościowego produktu nie jest gwarancją sukcesu komercyjnego. Potencjalni klienci muszą się o nim dowiedzieć i poznać cechy wyróżniające go spośród innych propozycji dostępnych na rynku.

Jeżeli potencjalni nabywcy oferowanych produktów są użytkownikami internetu, reklama za pomocą tej technologii wydaje się oczywista. Jest o co walczyć, gdyż w 2015 roku liczba aktywnych polskich użytkowników internetu przekroczyła 25 milionów!

Kampanie reklamowe można przeprowadzać w różnych formatach i za pomocą różnych narzędzi. Wybór jednego lub kilku z nich zależy od specyfiki oferty oraz potrzeb grupy docelowej. Ale nie tylko...

Czytaj artykuł

Czy sprzedawca może zainteresować ofertą osoby nastawione na rozrywkę? Tak, jeśli reklama będzie dotyczyć produktów interesujących społeczność Facebooka i będzie uwzględniała nastawienie odbiorców reklamy.

Największe szanse na zdobycie uwagi potencjalnych klientów mają te produkty, na które wybrana grupa docelowa wydaje najwięcej pieniędzy, czyli - są dla niej ważne!

Warto wiedzieć, jakie towary i usługi mają największe szanse na skuteczną promocję na Facebooku oraz jakie cechy reklamy decydują o jej dużej konwersji, czyli powodzeniu akcji reklamowej.

Czytaj artykuł

Aby móc znaleźć klienta, trzeba najpierw... wiedzieć kim on jest. Im dokładniej potrafimy określić typowego klienta, tym większe szanse, że uda nam się go spotkać.

Ale nawet najbardziej gruntowna znajomość cech i zwyczajów typowego klienta może nie zostać odpowiednio wykorzystana w kampanii, jeśli serwis reklamowy nie oferuje narzędzi do określenia odpowiednich kryteriów.

Facebook umożliwia bardzo dokładne zdefiniowanie grupy osób, do których chcemy dotrzeć z reklamą. To zaskakujące, jakie kryteria pozwala określić facebookowy Menedżer reklam...

Czytaj artykuł

Mimo różnych obszarów działalności, firmy obecne na Facebooku mają jeden cel: zdobycie jak największej liczby aktywnych fanów. Kolejne wpisy na stronach firmowych mają budzić jak największe zainteresowanie i zachęcać do intereakcji.

Wpisy wywołujące lawinę komentarzy i liczne udostępnienia wzbudzają emocje m.in.za pomocą grafiki i intrygującego nagłówka. Ale o celowości i powodzeniu fanpage decyduje więcej czynników.

Czytaj artykuł

Zalety szkoleń elektronicznych są odmiennie postrzegane przez różne grupy interesariuszy: zleceniodawców i organizatorów szkoleń oraz ich uczestników.

Dla pracodawców istotną zaletą jest możliwość szybkiego przeszkolenia dużych grup pracowników w rozproszonych lokalizacjach oraz wyeliminowanie kosztów logistyki.

Jednak e-learning może zaoferować przedsiębiorcm wiele innnych korzyści.

Czytaj artykuł

Istnieją dwa podstawowe sposoby wydania książki, w tym również ebooka - współpraca z profesjonalnym wydawnictwem lub self-publishing. Każda z tych metod ma swoje mocne i słabe strony.

Podejmując decyzję o poszukiwaniu wydawcy lub samodzielnym wydaniu ebooka, trzeba wziąć pod uwagę listę podstawowych czynności, które zmienią napisany tekst w pełni wartościową książkę.

Czytaj artykuł

Samodzielne wydanie ebooka niesie ze sobą wiele wyzwań i ryzyk, ale ma swoje równie liczne zalety.

Autor podejmujący się tego wyzwania, musi się liczyć z koniecznością wykonania lub znalezienia wykonawców szeregu czynności niezbędnych do uzyskania finalnej postaci ebooka, która ujmie czytelnika preofesjonalizmem.

Kiedy warto osobiście zająć się wydaniem własnej książki elektronicznej sprzedawanej w największych księgarniach internetowych?

Czytaj artykuł