Facebook i biznes - artykuły


Jak znaleźć klientów na Facebooku?

Aby znaleźć klienta, trzeba wiedzieć... kim on jest. Szukając klientów w internecie, trzeba dysponować narzędziami do opisania żądanych kryteriów.

Menager reklam Facebooka umożliwia dokładne opisanie odbiorców reklamy.

Czytaj artykuł


Czy warto korzystać z mediów społecznościowych w biznesie?

Pozyskanie klientów stanowi duże wyzwanie, szczególnie dla nowych firm, których marka i produkty nie są znane szerszej grupie odbiorców.

Czy warto jednak angażować się w promocję biznesu w mediach społecznościowych?

Czytaj artykuł


Jakie produkty warto reklamować na Facebooku?

Czy warto proponować sprzedaż osobom nastawionym na rozrywkę? Tak, jeśli produkt interesuje społeczność Facebooka, a reklama wywoła pozytywne emocje.

Co decyduje o popularności firmy i produktu na Facebooku?

Czytaj artykuł


Jak określić optymalny profil klienta?

Określenie grupy docelowej produktów to sztandarowa zasada marketingu i sprzedaży. Reklama do nieokreślonych odbiorców, trafia w próżnię.

Jakie zasady i narzędzia pomogą stworzyć skuteczny profil klienta?

Czytaj artykuł


Czy warto mieć stronę firmową (fanpage) na Facebooku?

Pozytywna lub negatywna odpowiedź zależy m.in. od celu, który chce się osiągnąć. Dlaczego warto rozważyć założenie strony na Facebooku?

35% spośród 13 milionów polskich użytkowników mediów społecznościowych ma konta na tym serwisie.

Czytaj artykuł


Jakie treści są idealne na fanpage?

Mimo różnych obszarów działalności, firmy obecne na Facebooku mają jeden cel: zdobycie jak największej liczby aktywnych fanów czyli... wiernych klientów!

Wpisy na stronie firmy mają zachęcać do intereakcji. Ale na powodzenie fanpage wpływa więcej czynników.

Czytaj artykuł


Optymalizacja kosztów reklamy na Facebooku

Jest o co walczyć - Facebook liczy ponad 4,5 mln. polskich użytkowników! Jednak opłacalność reklamy na Facebooku nie jest z góry przesądzona.

Jak zoptymalizować koszty? Przede wszystkim nie ulegać pokusie „załatwienia sprawy” jednym przyciskiem!

Czytaj artykuł


Komunikacja z klientem – trendy w mediach elektronicznych

Komunikacja przedsiębiorcy z klientem służy nie tylko skutecznej sprzedaży produktu ale też budowaniu długotrwałych relacji opartych na zaufaniu.

Jakie trendy wpływają na coraz większe znaczenie technologii i narzędzi elektronicznych?

Czytaj artykuł