Reklama w internecie - artykuły


Reklama w internecie – różne biznesy, różne narzędzia

Oferowanie wartościowego produktu nie jest gwarancją sukcesu komercyjnego.

Potencjalni klienci muszą się o nim dowiedzieć i poznać cechy wyróżniające go spośród innych propozycji dostępnych na rynku.

Czytaj artykuł


Czy warto korzystać z mediów społecznościowych w biznesie?

Pozyskanie klientów stanowi duże wyzwanie, szczególnie dla nowych firm, których marka i produkty nie są znane szerszej grupie odbiorców.

Czy warto jednak angażować się w promocję biznesu w mediach społecznościowych?

Czytaj artykuł


Jak określić optymalny profil klienta?

Określenie grupy docelowej produktów to sztandarowa zasada marketingu i sprzedaży. Reklama do nieokreślonych odbiorców, trafia w próżnię.

Jakie zasady i narzędzia pomogą stworzyć skuteczny profil klienta?

Czytaj artykuł


Budowanie relacji z klientem przez internet

Polski internet liczy ponad 25 milionów użytkowników. Kontakty "przez sieć" zaczynają dominować w relacjach międzyludzkich, w tym także biznesowych.

Czy przez internet można budować trwałe relacje z klientami? Z jakich form kontaktu korzystać?

Czytaj artykuł